Wstęp 1.Przed rozpoczęciem gry należy przeczytać poniższy regulamin 2.Zabronione są postacie i klany znane z Anime 3.Nasz login musi być imieniem naszej postaci 4.Regulamin może zmienić się w każdej chwili 5.Zaczynamy bez niczego i po za dwójką adminów nie ma wyjątków. 6.Przed rozpoczęciem gry należy stworzyć kartę postaci, która będzie uaktualniana wraz z postępami w grze. 7.Admin nie ma zawsze racji, jednak należy uszanować jego zdanie i się nie kłócić. Karta postaci 1.Wzór wraz z objaśnieniem Imię: <Imię naszej postaci> Nazwisko/Klan: <Nazwisko naszej postaci> Kasa:(na początek 1000y) <pieniądze, które posiada nasza postać> KG: <jeśli nie mamy usuwamy pole ze swojej karty> Kolor oczu: <kolor oczu bez KG, jeśli posiadamy doujutsu> Kolor włosów: <Kolor włosów, jeśli potrafimy je zmieniać to napisać tutaj> Wzrost: <wzrost naszej postaci, jeśli zmienny to napisać> Waga:<waga naszej postaci, wpisać jeśli jest zmienna> Znaki szczególne: <co charakteryzuje naszą postać> Ulubiona Broń: <Czym najbardziej lubimy walczyć> Wiek:<wiek naszej postaci, czyli ile ma ona lat. Dla studenta średnio od 7 do 13> Charakter: <czyli krótki opis charakteru naszej postaci> Statystyki: <pomagają w walkach z innymi graczami> Siła -5 <informuje jak silne są uderzenia naszej postaci> Wytrzymałość -5 <mówi ile nasza postać może wytrzymać> Szybkość -5 <informuje o szybkości poruszania się> znajomość pieczęci-5 <informuje o tym jak szybko składamy pieczęcie> Kontrola chakry-5 <informuje nas o tym jak dobrze kontrolujemy chakre> Statystyki jutsu:(do rozdania 10 pkt) ninjutsu- <mówi o tym jak szybko używamy technik, czy możemy łączyć dwie techniki oraz tworzyć nowe> genjutsu- <informuje o tym jak silną iluzje potrafimy stworzyć> taijutsu- <Potrzebny do otwierania bram oraz technik taijutsu, jednak jego brak nie oznacza że nasza postać nie potrafi walczyć wręcz.> Kinjutsu-0 <zakazane techniki, tylko dla najlepszych> senjutsu-0 <techniki saninów, możliwe do nauczenia tylko na poziomie Sanina> Prośby: <Np zwierzę, wszystko o co chcecie poprosić adminów> Szczególne wydarzenia: <Które miały wpływ na naszą postać> Specjalizacja: <Ninjutsu, Genjutsu, Taijutsu, wyrównana postać> <w czym nasza postać jest najlepsza> *Techniki: <na razie zostawiamy pole puste, później będzie tu lista naszych technik> *Natura Chakry: <natura chakry, na początku wybieramy jedną, jednak zaczynając nasza postać nie wie nic o swojej naturze chakry> *Ranga: <na początku student Akademii> Wiedza postaci: <nic a w wypadku klanowców uzupełni admin> Przedmioty: <Można wybrać 5, ubranie, opaska itp Na początku można wybrać jedynie broń oraz zwyczajne ubranie. Opaskę ninja, kamizelkę chunina itp dostaje się wraz z rangą> 2.Tworzenie nowego klanu i karta postaci -Jeśli zamierzamy stworzyć nowy klan a następnie postać w nim to musimy początkowo uzupełnić kartę klanu i dopiero po jej akceptacji stworzyć kartę postaci. -Na początku ma się nie aktywne KG i zabrania się tworzenia klanów, których KG jest aktywne od urodzenia, takie klany po prostu nie będą akceptowane -Można zapisać się do już istniejącego klanu, o ile w takim są wolne miejsca 3.Po akceptacji karta postaci zostanie zamknięta i w przyszłości będzie edytowana przez adminów, jeśli jednak admin zapomni o edycji karty to proszę o przypomnienie na PW, wraz z linkiem do nauki. Proszę o nie oszukiwanie adminów, gdyż jeśli zostanie to wykryte dostaniecie minusy do statystyk równe podwójnej ilości tego ile dzięki oszustwu mieliście dopisane. Rozpoczęcie gry, pisanie postów i pierwsze kroki 1.Po napisaniu Karty postaci i jej akceptacji można zacząć grę, wchodząc do dowolnego tematu i pisząc z innymi ludźmi. Student Akademii nie wie o niczym, chyba że jest członkiem jakiegoś klanu, wtedy posiada wiedzę o swoim klanie. 2.Studentem Akademii jest się ile tylko się chce, można zostać geninem nawet od razu po akceptacji karty, tyle że w przeciwieństwie do chuninów uczących podstaw, jounini wymagają podstawowej wiedzy Shinobi i uczą rzeczy o wiele trudniejszych jak ninjutsu żywiołowego czy kontroli chakry. 3.Posty muszą być pisanie poprawnie językowo oraz powinny zajmować przynajmniej trzy zdania o tym co robi nasza postać Choć posty dłuższe są mile widziane. 4.Odgrywanie postaci jest rzeczą trudną i należy starać się dobierać charakter naszej postaci tak aby pasował do naszego charakteru. Po za tym osoba, która postanowi zostać missing ninem nie może wrócić do wioski i prosić Kage o wybaczenie. Kage, będący osobą która ma bronić wioski nie może zostać missing ninem. Po za tym nasze postacie odczuwają ból i po kilku uderzeniach nie będą mogły poruszać się tak jak gdyby były w pełni sprawne. 5.Nasza postać na początku nie zna żadnych technik i nie wiele wie o Kg klanów wioski, często jeśli osoba jest bezklanu to nie wie nawet co to jest KG. Na początku nie ma możliwości zdobyć zwoju przyzwania ani CS lub wody bohaterów. Jednak wszystko w swoim czasie, choć nie zawsze zwiększenie siły będzie czymś pozytywnym, przykładem jest CS, który początkowo powoduje osłabienie, ból przy aktywacji. 6.Zalety bycia w klanie i bez klanu. -Członkowie klanu posiadają wiele silnych technik, jednak zazwyczaj nie mogą używać technik z po za klanu, po za wyjątkami gdy klan specjalizuje się w technikach katon czy doton, lub w gen jutsu. Oczywiście klanowcy mogą się nauczyć innych technik ninjutsu i gen jutsu oraz taijutsu, jednak znacznie lepiej wychodzi im nauka swojego KG i tylko na jego podstawie może on tworzyć własne techniki. osoby bez klanu mogą uczyć się każdej zwykłej techniki i to na podstawie takich tworzą własne techniki, na dodatek tylko osoby bez klanu mogą zostać Saninami, choć można zrobić wyjątek jeśli jakiś z członków klanu okaże się wysokimi umiejętnościami. ...
|