Shuriken Koszt; 10 y(mały a duży 20) - Z wyglądu przypomina małą gwiazdkę i jest bardzo łatwy w użyciu, jednak nie jest za bardzo skuteczny choć równie jak Kunai należy do podstawowej broni shinobi.
Shuriken(Demoniczny Wiatr) Koszt; 150 y - Większa wersja zwykłego shurikena. Jest już trudniejszy w użyciu, ale za to przynosi znacznie lepsze efekty.
Kunai Koszt; 15 y - Dość ostre ostrze, które jest podstawową bronią każdego shinobi.
Senbon Koszt; 5 y - Metalowe igły, które jedynie w odpowiednich rękach potrafią stanowić dobrą broń.
Parasolka Koszt; 200 y - Parasolki wykonane są z bambusu, które używane są jako dodatek do technik jak i również do osłony przed bronią przeciwnika.
Łańcuch Koszt; 500 y - Dosyć ciężki łańcuch, dodatkowo zawierający odpowiednio ostre ostrza.
Kij Koszt; 200 y - Może być wykonany z drewna, lub z bambusa. W rękach dobrego shinobi może być bardzo niebezpieczną bronią dla przeciwnika.
Solder Pils(pigułki) Koszt; 100 y - Są to pigułki, dzięki którym można walczyć bez odpoczynku przez całe trzy dni i trzy noce.
Kyodai Sensu(wachlarz) Koszt; 1 000 y - Potrafi wytwarzać bardzo silne huragany, które dodatkowo zadają dość poważne obrażenia przeciwnikowi. Wachlarz ten również służy do latania.
Podręczne Zwoje Koszt; 50 y - Kolejna podstawowa broń shinobi. Zwoje mogą posiadać najróżniejszą zawartość. Zaczynając od jakiś zwykłych drobnostek po ważne i cenne informacje dla właściciela.
Rękawica Dźwięku Koszt; 3 000 y - Nie da się uciec przed wibracjami pochodzącymi z tej broni, a to dlatego iż jest ona kontrolowana za pomocą chakry właściciela.
Gurda Koszt; 700 - Przedmiot, który wypełniony jest specialnym piaskiem, który zawsze osłania swojego właściciela przed różnymi atakami. Oczywiście, piasek ten może również służyć do atakowania przeciwnika.
Karta Wybuchowa Koszt; 10 y - Mała kartka na której została zapisana pieczęć. Działa na zasadzie bomby z opóźnionym zapłonem - Najpierw zaczyna płonąć, a następnie wybucha z ogromną siłą.
Haridoku Koszt; 250 y - Specjalne urządzenie, w którego wylotach umieszczone są zatrute igły. Max. na raz można wystrzelić na przeciwnika 5 igieł.
Kastety Koszt; 200 y - Kastety, które dodatkowo zakończone są ostrzem. Przy pomocy chakry można wydłużać ich pole zasięgu.
Flet Koszt; 450 y - Instrument, który używany jest do wytworzenia dookoła swojego przeciwnika genjutsu(iluzji) Ma on również zastosowanie do kontroli trzech potworów, które oczywiście wcześniej trzeba przyzwać. Melodie wytwarzane za pomocą tego fletu są iście pogrzebowe.
Pigułka ze Skrzepniętą Krwią Koszt; 40 y - Po zjedzeniu tej pigułki shinobi może uzupełnić brakujący poziom swojej krwi.
Kosa o Trzech Ostrzach Koszt; 50 000 y - Nie jest ona zbyt duża, ale w dobrych rękach może stanowić bardzo niebezpieczną broń.
Wybuchające Granaty Dymne Koszt; 100 y - Po ukatywnieniu granatów następuje eksplozja, a następnie wypuszczenie dymu. Umożliwiają nam wtedy ataki z zaskoczenia, jak i ew. ucieczka.
Makibishi Koszt; 100 y [paczka] - Broń, która najczęściej używana jest w czasie ucieczki. Napewno rozrzucenie tych metalowych kolców na ziemi, spowolni naszego wroga w pościgu.
Katana Koszt; 1 000 y - broń, która jak wiadomo może poważnie zranić lub przeciąć naszego przeciwnika.
Ogromny miecz Koszt; 25 000 y - Broń używana tylko przez najlepszych wojowników, wymaga dużej siły i jest nieporęczna, jednak obrażenia jakie zadaje są godne uwagi.
|